PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : VIP:R 0.3 für Victoria:Revolutions



Beduries
07.07.09, 10:00
Neue Version, des meiner Meinung nach, sehr guter Modifikation. :)



c
tweaked starting pops in Panama provinces, more central american, less north andean
extended deathdate on Texas joining the Union event.
added flags to events surrounding Oregon Treaty and cession of Nez Perce lands to better control who gets what depending on how events fall
fixed double prestige command error in EGY155005
reworked Byzantine creation event and added new parties to GRE party file to ensure no CTD if Greek Constitution event fires after proclamation of Byzantine Empire
renamed agglomerated states in USA to more neutral names
corrected supplyconsumpton price for destroyers
fixed problems with End of War of Peru-Bolivia Confederation events
tweaked PRUMiddle.AI to reduce further likelihood PRU attacks BEL
fixed wrong picture links in BRZ and USA leader files
fixed bug in USA Greenback Policy event & silver devaluation
fixed generic repeal of slavery event so as not to fire for France (which has its own event)
fixed conversion to Tea events in Ceylon for ENG in VIP_Province_owner.txt
fixed text bug in IND Ultimatum to Thibaw event
added Kablaroth's Franz Josef Diamond Jubilee events
fixed missing core in DAI149001
fixed bugged command in TUR279056
fixed problems with leader files having wrong format
tweaked London Protocol event so that it only fires during first Schelswig war, not second
fixed bug that causes crash when VNZ or ECU become Gran Colombia
second Seminole War now raises MIL for Seminole, not Cherokee
fixed bugs in party files for ARG, TUR, CSA and U24 (Philippines) regarding issues
adjusted Irish Soldier POPs
fixed bug with TRE275014
tweaked starting output of cotton and sulphur provinces in province.csv to help alleviate early-game shortages
China starting naval unit renamed in VIP_China.inc

Beduries
08.07.09, 00:24
So, nachdem ich jetzt eine Partie Victoria:Revolutions VIP 0.3 gespielt habe, gefällt es mir recht gut.
Vor allem "unwichtige" Kriege sind hinzugefügt geworden, und man lernt vieles neues. :)

McMacki
08.07.09, 00:28
hmmm die veränderungen hören sich aber nicht so gewaltig an. merkt man sie wirklich während des spiels?

Beduries
08.07.09, 10:17
hmmm die veränderungen hören sich aber nicht so gewaltig an. merkt man sie wirklich während des spiels?

Japp. :-)

Bushi
13.07.09, 16:10
Irgendwie fehlen ein Haufen POP Dateien...Wie komme ich an diese?

Beduries
13.07.09, 17:00
Irgendwie fehlen ein Haufen POP Dateien...Wie komme ich an diese?
Hm, wenn Du mir näher erläuterst wie Du das meinst, kann ich Dir vielleicht weiterhelfen. :)

Aber eines sei gesagt, vielleicht meinst Du das:

Mir brach der Download immer bei zirka 50 Megabyte (MB) ab, obwohl das ganze Paket größer als 60 MB war. :(
Mußte also doch, den Downloadmanager hinzunehmen (den ich, wieso auch immer, selten benutze). :???:

Bushi
14.07.09, 00:19
Der Download (die exe) sind 68 MB groß. Hier mal ein Screenshot von der Fehlermeldung, ignorieren geht nicht.

http://img188.imageshack.us/img188/1373/errorfez.jpg

Beduries
14.07.09, 09:51
Der Download (die exe) sind 68 MB groß. Hier mal ein Screenshot von der Fehlermeldung, ignorieren geht nicht.

http://img188.imageshack.us/img188/1373/errorfez.jpg

Blöde Frage meinerseits, sind die VIP-Dateien auch in den Victoria:Revolutions Ordner installiert?

Bei mir kam diese Meldung nicht, aber ich kann Dir gerne alle diese Dateien irgendwo bereitstellen, wenn das Abhilfe schaffen sollte. :)

Bushi
14.07.09, 10:40
Natürlich sind sie dahinein installiert. Es wäre sehr nett wenn ihr die Dateien zur Verfügung stellen könntet.

Beduries
14.07.09, 11:39
Gut, hier (http://www.file-upload.net/download-1761283/pops.zip.html).